De (näst intill) perfekta tygskorna

Sandaler stod på inköpslistan. Råkade prova ett par tygskor. Som råkade passa näst intill perfekt. Nästan som om de varit gjorda efter min fot liksom. Och riktigt snygga var de också, sådana där skor man kan ha till lite allt möjligt. Lägg på tjugo procents rabatt på det och jag kunde nästan höra en änglakör sjunga där inne i butiken. :)

Ett yttepyttelitet minus bara. Den oprovade skon har en söm baktill som skär in i hälsenan. Måste försöka fixa den lilla detaljen...

Framkalla bilder från digitalkameran är en annan sak som funnits på en av mina listor. Lyckades lägga in en beställning nyss till det ganska överkomliga priset NOLL kronor/bild! Plus lite expeditions- och portoavgifter förstås. (Kolla in extrafilm.se vettja)

Synd bara att nya skor och framkallde bilder inte botar det där som saknas på insidan när älsklingen är långtbortistan och jag inte kan krama om honom. Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset jag tog äntligen tag i att skicka in bilder till framkallning jag med bara därför =) Nu är det väl bara att ta tag i att skaffa fotoalbum då istället hehe

2010-06-12 @ 21:18:16
URL: http://tomateva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback