Äntligen fredag!

Så var äntligen den här grisveckan över *phew* Förhoppningsvis första och sista gången det blev fyra nätter i rad. Man blir liksom nöjd. Speciellt eftersom humöret inte varit på topp sista dagarna. Har varit less på ganska precis allt; less på mig själv, less på min lägenhet, less på mitt jobb, less på min ekonomi. Allt. Har dessutom kännt mig preförkyld och allmänt sliten. Allt ovanstående i kombination blir ju ett alldeles väldigt bra recept på att må dåligt och gnälla massor. Kul? Inte.

Ikväll blir det i alla fall röjarfest här på min gata för att fira slutet på jobba-sova-jobba-sova-bubblan. Det blir jag, en gigantisk tvätthög, två tvättmaskiner och en torktumlare. I tvättstugan. Glammigt värre!

Trevlig fredag på er allihopa! Och kom ihåg att ett leende kan betyda mycket för den du ler åt. En av mina trevliga, glada kollegor klev in på avdelningen med ett leende imorse. Jag hälsade ett trött "go'morron" och insåg efter en stund att hennes leende smittat av sig. Mina mungipor hade omedvetet vänt sig uppåt i ett fånigt flin och jag kände mig faktiskt lite glad inombords. Tack :)

Så, nu tänkte jag bryta ihop en aning och rycka upp mig. Ska krypa ner och sova några timmar först...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback