I heart sugar

Näe. Det går helt enkelt inte.

Har kämpat och motstått frestelsen att baka muffins hela eftermiddagen. Åker till jobbet. Kliver in i personalrummet och noterar instinktivt att det står ett fat med havrekakor på bordet. Lycka! Och inte bara det; assietter och skedar finns också på bordet. Kan det vara så... nä... eller jo! En tårtbit i kylskåpet!! :)

Så näe, I'm sorry älskling, men det går helt enkelt inte. Jag är för svag. Sockersuget har mig i sitt omilda och absolut ofrånkommliga grepp. Imorgon ska det minsan bakas så det står härliga till ;P

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hihiiiiiii..det var jag som ställt det där :-) över från min födelsedag....

2010-01-21 @ 18:49:48
URL: http://liiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback