De stora vs de små problemen

Såg en dokumentär ikväll, om en kvinna vars ben inte slutar växa. Så ovanligt att hon under de tre decennier hon levt inte fått någon diagnos. Stackars stackars stackars människa!! Men det som gjorde det hela ännu "märkvärdigare" var att hon trots allt var så positiv och glad. Så otroligt stark (och då menar jag inte enbart fysiskt) och modig! Där släpade hon runt sina nittiofemkilosben med sin flugviktar-överkropp. Mitt i valet och kvalet om hon skulle amputera benen (med risk för att inte ens kunna sitta efteråt) eller behålla dem (och riskera att överanstränga hjärtat). Utan att deppa ihop totalt.

Här sitter jag och hänger läpp för att jag bitit på naglarna ikväll. Nog är man lite bortskämd alltid. Och inte så lite heller...


P.S. Tack E och E för att ni tittade förbi - ni är ju så bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för underbart god mat och härligt sällskap =)

2010-01-08 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback