Vem körde över mig inatt?!

Efter en mumsig trerätters med familjen (tack!) kändes godis-inköp rätt överskattat och prioriterades bort. Gissa om jag nu börjar bli sugen på godis?!! Hur som helst så känner jag mig piggare nu än jag gjort på hela dagen. Hur nu det är möjligt..? Både kropp och knopp har kännts totalt överkörda (typ av en traktor eller nåt) hela dagen. Orkade inte ens släpa min bleka lekamen ut i det tokhärliga solskenet - illa!

Är det föresten någon som ska göra nåt mysigt på Alla Hjärtans Dag? Tell me! Fröken Nyfiken känner för något uppiggande ;)

Kommentarer
Postat av: Jullan

Jaaaa, vi ska äta brunch på Elite hotell nere på stan! =)

2010-02-13 @ 12:03:42
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback