Smile and the world smiles with you

Efter en jobbig, tung och tråkig vecka bestämde jag mig igår för att nu får det vara nog med deppigheter. Dags att ta tag i livet igen. Började raskt med att skriva en att-göra-lista. Jättelång blev den. Lite för lång kanske - blev mest bara stressad över allt som skulle göras.

En sak på listan: skotta parkeringsplatsen. Jag kan inte ens använda min dyra parkering eftersom den är totalt översnöad. Kör liksom bara fast om jag försöker. I alla fall klev jag med nyvunna krafter ut till bilen igår. Och gissa vad. Traktorn har skottat MIN PARKERING!! Första saken på listan - check! Åsså kommer älsklingen i veckan också. Check! :)

Smile and the world smiles with you ♥

Kommentarer
Postat av: Jullan

ÅÅå sånt kan ju bara göra en sååååå glad! :)

2010-02-09 @ 11:34:23
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback