Morgonstund har (inte) guld i mun

Nej, det blev ingen nittiominuters-sovning. Tröttheten tog över och jag missade såklart dop-gudstjänsten. Blä! Men, jag fick i alla fall en skönt avslappnad eftermiddag/kväll med älsklingen och hans härliga familj. Inte illa vill jag lova!

Imorgon väntar utbildning i läkemedelsmodul. Klockan 08:30-16:00. Klockan noll-åtta-trettio. Hur i hela Hissingen ska jag kunna kliva upp till den tiden?!? Tidiga mornar är verkligen inte min grej. Inte alls. Och jag kan inte på något sätt förstå hur jag klarade att jobba dagtid förrut. Börja klockan sju känns liksom oöverkommligt. Hur gör ni, alla normala människor med normal dygnsrytm??

Eftersom jag vet att jag kommer snooza lite för länge och klockan alltid går dubbelt så fort på mornarna, så har jag i alla fall förberett mig minutiöst. Laddat för snabb-frulle, lagt fram kläder och packat väskan. Duktigt va? ;)

Jo, så kan man ju ladda upp med lite Hillsong också... Sååå braaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback