Beware of läkmedelsmodulsmonstret

Känns inte som att det va så väldanns länge jag satt i samma datasal och ondgjorde mig över datajournalsystemet. Och det funkar ju faktiskt relativt smärtfritt. Så jag ska i alla fall försöka att inte deppa ihop över läkemedelsmodulens intåg till medicinkliniken. Om bara los doktores sköter sin del av jobbet(!!!) så tror jag resten löser sig eftersom. Time will tell...


Dagens...

...energinivå: Satt väl sisådär fem minuter i datasalen innan tröttheten slog till. Snaaark!!

...fynd: En rosa dammvippa med vita prickar. Extremt nödvändig sak ;P

...påkommen med handen i kakburken (nästan i alla fall):  Är helt säker på att jag i stressen lämnade en överbliven bit skinksmörgås på bänken imorse. Hittade smärgåsbiten på golvet nyss. Utan skinka. Koi, you're so busted!

Och nu? Ska försöka stänga ner hjärnan en halvtimme (bara Koi kan sluta klänga...) innan det är dags för lovsångsövning. Hääärliga tiiider!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback