Söndag.

Solen skiner utanför fönstret Cyklar, rullatorer och söndagspromenerare passerar i en salig blandning. Och ja, jag borde gå ut jag med. Vill gå ut. Men som vanligt finns femtielva saker att fixa med här inne först. Blä!

Kanske hinner åka hem och byta däck senare. En kombination av nytta och lite frisk luft i lungorna. Fast det känns inte så särskillt lockande ändå. Däcksbyten brukar nämligen alltid sluta med frustration och ilska. Blää!

Sen skulle jag vilja gå på Cindy Peters (+ gospelkör) konsert ikväll, men det kan jag såklart inte heller. Bönemöte på kapellet och därefter början på en grisvecka. Jobbmässig grisvecka. Bläää!

Ser ut att bli en bläig söndag här. Och man kan inte annat än längta efter ett åtta-till-fem-jobb där man slipper jobba helger.

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback