Lugn kväll med olugn mage?

Ute är det svart, det blåser och det regnar. Helt perfekt inne-mys-väder! Älsklingen spelar innebandy och jag får roa mig själv en stund. Inga problem säger jag, med en sprillans ny Allt i Hemmet special i handen :) Ikväll ska herr Glassmaskin få jobba en stund också. Den jag fått i premie efter mitt livs enda jultidnings-försäljning. Är inte helt övertygad om att resultatet blir bra, men men, den som lever får se!

Tyvärr är magen i lite för mycket olag för att vara sugen på slisk just nu. Var in på Ica tidigare ikväll. Hann inte längre än förbi bröd och grönsaker när det vrider runt i magen. Toalett. NU! Så det blev snabbhandling och alldeles för lång färd hem... Grupp 8-mat brukar dock inte vara några problem att trycka ner. Oavsett status på mag-tarm-verksamheten ;)

Dagens nonsensinlägg. Varsågod och ha en skööön lördagkväll på er!


Kommentarer
Postat av: marie

Du har väl käkat mina plommon på jobbet förståss...De är farliga för magen dom ;)

2009-10-05 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback