*pustar ut*

Puh!!! Sex timmar senare är alla papper ÄNTLIGEN organiserade och lättåtkomliga. Lyckades rensa ut en hel påse skräp också - skönt! Har dessutom lyckats trycka i mig en halv sats chokladbollar, sett en Arg Snickare x flera och beställt årets första julklapp. En julklapp som även jag kommer uppskatta mycket. Egoistiskt? Well... varför ska man inte få unna sig själv lite kul ibland? ;P

Om inspirationen sitter i även imorgon så blir det minsann mer utrensning... Kanske kan lyckas pricka av något mer på min tjugopunkters-att-göra-under-hösten-lista. Hej nya organiserade liv, här kommer jag!


Dagens sentimentala, "softa" och smöriga Spotify-tips:

* Eva Cassidy - Time after time (akustisk gitarr, skön röst - tummen upp!)
* Ray LaMontagne - Winter birds (skönt soft)
* Erlend Bratland - Here comes the flood (smörigt som bara den, men jag diggar killen)
* Ryan Adams - Wonderwall (bra varva-ner-låt, funkar alltid)
* Sonja Aldén - Du är allt (älskar texten)
* Foy Vance - Homebird (skön takt, sköna stämmor...)

Kommentarer
Postat av: Jullan

Det där med Spotify har jag inte riktigt hajjat, hur funkar det egentligen?

2009-11-13 @ 11:50:33
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback