Friday I'm in love :)

Vaknade med ett leende idag. Trots sömnbrist. Bara för att det är en så bra dag idag. Fredag.

Började med en avsvinifieringsbehandling. Fått det omtalade influensavaccinet vettu. Vet inte om jag vill ha det, men nu är det hur som helst gjort. Är beredd på ordentligt värk i armen (inget ännu) men hoppas slippa febern...

Har hunnit shoppa matvaror och en liten överraskning till mig själv också. En överraskning som skulle kunna sluta i katastrof, i värsta fall med att jag tappar allt hår. Men men, något måste göras åt mitt svinto-rufs och det nu! Det kan ju liksom inte bli mer än fel. Eller hur?

Idag har jag dessutom äran att få dinnera med bästis L också. Sweet! Och sen blir det övning inför Gospel Night i kyrkan. Ser verkligen fram emot det. Har blivit rätt många spelningar för lovsångsbandet i höst, och det blir bara roligare varje gång :) Love it!

Som grädda på moset, lök på laxen och tårta på tårtan så kommer älsklingen ikväll. Weiiii!!

Ha en superduperskön fredag allihopa!! Det ska minsann jag ha ;)



Tack min älskling för ett helt fantastiskt bra halvår. Tänk va, sex hela månader. Du och jag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback