Ett tandläkarbesök och 650 kr senare.

Tuggade tuggummi i bilen på väg hem. Lite lagom slö och trött. *tugg tugg tugg... SPRAK*

!!!!????

Fyllningsbit nummer två fastnade i tuggummit och i tanden gapade ett ännu större hål. Underbart! Tack vare snälla tandläkare som gav mig tid en halvtimme efter jag ringt (det kallar jag service!) så sitter jag nu här och ser stroke-drabbad ut med lite sned mungipa och saliv som droppar. Typ så.

Nu väntar jag bara på att gommen ska helas så jag kan svälja ordentligt. Man kan ju tycka att det efter fyra dagar skulle börja kännas bättre, inte sämre.

Mungipan är för övrigt en rätt bra representant för hur resten av kroppen mår. Man blir liksom lite så efter ett och ett halvt dygn med ca två timmars sömn. Sned, seg och lite bedövad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback