Vill inte!

Tiden springer ruskigt fort nu och jag har inte så bra kondition att jag hinner med. Hamnar liksom några steg efter, flåsande och stånkande, och försöker bara hänga med. Om man ändå slapp hemtentan och grupparbetet!!! Eller omvänt; om man ändå slapp jobba så man fick tid till plugg!!

Skönt att tiden går fort inatt i alla fall så jag slipper känna hur trött jag är. Börjar äntligen få lite ordning på patienterna. Inte riktigt så stabilt som jag skulle vilja ha det, men strax över godkänt. Och torka bajs och kiss är ju roligt. Speciellt när det ligger över halva salsgolvet(!). Stackars patient, blev ännu mer takykard av rena förskräckelsen.

Imorgon väntar ett bitterljuvt avsked innan jag får krypa ner i sängen. Längtar enormt efter att få träffas, samtidigt som det tar emot att vinka hejdå...

Livets hårda skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback