Men vad vet jag?

Dagens: Trött, stressad, plugg-ångest, oförberedd, omotiverad. Men glad.

Plugg-ångesten lindrades lite efter dagens PubMed-insats, men återkom med förnyad styrka när jag insåg att tentan ska vara inne nästa helg! Huh!! Finns inte på kartan att det blir klar tills dess. Jämmer och elände...

Imorgon drar jag och Koi hem till torp och stänger av tråkiga vardagen några dagar. Det är nämligen dags för årets upplaga av Bike by Night (kolla in www.ljustorp.se/betel/bike om du inte vet vad det är). Ska bli riktigt kuuul!!! Fast jag har en hel del kvar att förbereda såklart...

Och varför kan jag aldrig komma i tid till något numera? Ständigt försenad. Not so much kul no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback