Goda Tider

Det känns lite som att jag har dragit kortet " Goda Tider" i spelet Finans. Visst, det är mycket på schemat men helt ärligt så gillar jag ju att ha lite bollar i luften. I alla fall några stycken... Har flera roliga saker inbokade under våren att se fram emot och bara en sådan sak, att det faktiskt går mot vår! Fick ett litet lyckorus idag av att se två cyklister ute i solen - vååår! Spirande vårkänslor blandas med ljusa förhoppningar om en sommar utöver det vanliga. Only God knows vad det blir av senaste veckornas oväntade händelser ;) Dessutom var det fortfarande ljust ute när jag åkte till jobbet ikväll kl 20:40! Oh joy!

Efter några veckor i en deppig svacka känns till och med jobbet roligt. Jag trivs ju här!

Det enda som grusar mina Goda Tider är en lägenhet med inredningsstil inspirerad av totalt kaos. Helt enkelt massivt förfall. Imorgon under mina 3 lediga timmar måste ärmarna kavlas upp och vårkänslorna inplanteras även i lägenheten.

Ut med förfallet, in med de Goda Tiderna.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lunchar gärna på fredag om du vill. Slå en pling när du vaknar bara=) Kram

2009-04-01 @ 07:53:09
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback