To be or not to be

Jag är för pigg för att vara trött och för trött för att vara pigg. Vilket dilemma. Första natten på väldigt länge som jag inte känner mig överkörd, rätt skönt. Trots att det är lugnt här. Fullbelaggt men lugnt och med patienter som är stabila i sin instabilitet(!). Men men, det är fortfarande tre och en halv timme kvar till rapportering och mycket kan hända. Gott om tid till att hinna bli överkörd av John Blund också...

Nattens ojsan: har beställt läkemedel för sisådär tjugofemtusen kronor. Bara sådär. Tur det inte dras på lönen :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du får en bra natt i natt oxå...!! Själv ska jag sova nu... lika bra att tvärvända dygnet! Kram!

2009-03-25 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback