Seinfeld

Får man vuxenpoäng av Seinfeld måntro? Har aldrig gillat det förrut, men nu kan jag tycka att det är en riktigt bra serie... Och hur många vuxenpoäng krävs för att man ska definieras som "vuxen"? Någon som har en skala?


Tillägg till ovan: Googlade på vuxenpoäng och hittade vuxenpoäng.com. Där kan man göra ett test och se hur gammal man borde vara... Jag borde enligt Sverige's vuxenpoängsstyrelse vara... *trumvirrvel*... 32,1!!! Okej, jag har länge misstänkt att jag när en liten pensionärs-tant någonstans på insidan, men hallå? Där rök min positiva vecka... Eller ja, det kunde väl varit värre? Och så undrar jag vilka som sitter i den styrelsen för de har uppenbarligen ett felaktigt test... ;P

(Om du gjort testet - skriva gärna en kommentar hur gammal du blev. Liiite kul var det ju ändå!)


Kommentarer
Postat av: Linda

33.9 år! What???

2009-03-12 @ 09:37:02
URL: http://belleadore.blogg.se/
Postat av: Eva

Ingen av er ska säga nåt... Jag blev 34.2 =/ Jag trodde inte att jag var så mogen... säkert bara för att jag tycker Björn Hellberg är rätt cool... Såg han en gång på informationsmötet på hotellet när jag var på Kanarieöarna med mor och far =) vilken lyckans dag!

2009-03-17 @ 20:38:22
Postat av: systerslarvig

Hihi, känns bra att vi är på ungefär samma nivå i alla fall... Och det där med Björn Hellgren visste jag inte! ;)

2009-03-18 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback