Nattjobb... urk!

Försöker peppa mig själv till att snart åka iväg och jobba. Inte lätt ska jag säga! Första natten brukar vara jobbig eftersom man inte hunnit ställa om dygnsrytmen. Idag vaknade jag dessutom kl 9 igen och kände mig utvilad! Sedan blev det lunch/fika/shopping resten av dagen, i två(!) städer: Sundsvall och Birsta ("staden på landet" eller "shopping-Mekka", det räknas väl som en egen stad eller?). Glömde till och med bort att jag skulle behövt sova en timme eller två för att orka jobba inatt! Så nu sitter jag här, med ca 30 minuter sömn i kroppen, redan trött och vet att jag kommer vara tio gånger tröttare om sisådär tio timmar... Och när jag kommer hem imorgon måste jag ringa och bråka med Telia innan jag får sova. Suck, urk och ve.

Men men, man vet ju aldrig vad som kan hända på HIA, kan ju bli full rulle hela natten också... Och annars får jag väl hälla i mig en eller två termosar kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback