Lördag

Dagen efter kvällen före? Fick besök av barndomsvännen E igår som tagit sig ner hit hela vägen från Umeå. Mycket trevligt! Tacos, skvaller, fruktsallad och allmänt chill - precis så som det ska vara :)

Det är faktiskt en tråkig sak med att bli "vuxen", att alla sprids åt olika håll och skaffar familj och jobb och allt som hör till. Det i sig är ju bra förstås, men det tråkiga är att det är så svårt att träffas! Jag är dessutom pinsamt dålig på att hålla kontakten med mina vänner, vilket inte gör saken bättre! "Jag hör av mig." Javisst - vilket decennium då?

Idag vill jag passa på att ge en stor kram till mina underbara vänner, både "gamla" och "nya". Vad skulle livet vara utan er?? Stor kram och tack för att ni står ut med mig trots att jag är så dålig på att höra av mig! Love you guys *kramar om*

Nu ska jag dyka ner i planeringen för morgondagens gudstjänst. Lovsångerna känns bara kul. Men psalmerna. Psalmerna! Spelar liksom ingen roll hur mycket jag övar på dem - det blir alltid fel. Det går bara inte. Och nu när jag tänker efter så var det ett bra tag sedan jag spelade till en psalm = det kommer gå ännu sämre. Urk.

Och ikväll är det bus på G med mina hjärtliga systerystrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback