I heart lovsång

Ja vad kan jag säga om den här dagen?

Jag kan väl säga såhär: lägenheten är städad, kattlådan rengjord, disken diskad och jag äter riktig lunch. Jag mår bra! :) Dessutom är det lovsångsövning ikväll och jag är peppad till max - alltid lika kul!! Speciellt nu när vi har "Praisepartyt" i sikte inom en snar framtid. Det blir liksom vår chans att visa, både oss själva och andra, hur långt vi kommit. Inte för att vi ska kunna slå oss på bröstet och tycka att vi är bäst, men för att visa att vi är seriösa med det vi gör, och framför allt tycker om att sjunga/spela lovsånger.

Så mycket mer har jag inte att tillägga till den här dagen. Utom att tvättkorgen är fullpackad som ett stampat jordgolv och ändå svämmar den över åt alla håll... Har liksom inte orkat ta mig hela vägen ner i källaren för att boka tvättid. Bör nog ta tag i det där rätt snart... Blä.

"Jesus, min Jesus
behöver Dig, kom nära mig

Jesus, min Jesus
Jag älskar Dig

Du som alltid älskat mig
Du som gav Ditt liv för mig

Du är mitt enda hopp
Jag lever genom Dig
Du är mitt enda hopp
Du bär mig genom allt

Jag älskar Dig"
("Du är mitt enda hopp",
Gilead)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback