Hej bloggtorka!

Brist på idéer + brist på tid = dammig blogg. Men men, bättre tider är förhoppnigsvis att vänta :)

Idag har jag ännu en gång erfarit en av nackdelarna med singel-hushåll: singel-handla. Eftersom jag gillar att storhandla och fylla kyl/frys/skafferi till bristningsgränsen så tar det emot att lägga upp endast tre varor i kassan... Ni vet, sådär så att man nästan vill dra ner mössan liiite mer över huvudet när man kommer mot kassorna, hoppas att det inte är kö och riktigt hör kassörskans tankar: "Jasså, det är du och godispåsen ikväll? Trevligt... *fniss*".  Man känner sig helt enkelt singligast i hela världen!

Dagens tråkiga inköp:
- Ett stycke fryspizza (orkar inte kladda ner kastruller idag)
- En liten Bärry yoghurt (till jobbet - orkar inte göra matlåda)
- En burk tonfisk (muta till Koi för att stilla mitt dåliga samvete över att han är ensam så mycket)
- En lättmjölk (kommer säkrt inte gå åt innan den blir dålig, men det känns tomt att inte ha mjölk i kylskåpet)
- En tidning (det följde ju med en gratis DVD!)

Hej singelliv, här är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback