Dagen före morgondagen

Morgonstund har guld i mun! Eller i mitt fall; turkisk yoghurt + en och annan Intelligent värktablett (underbara mensvärk!).

Idag är det dags att packa lilla väskan igen för imorgon ger jag mig ut på vägarna mot nya äventyr. Mot Lapplandsveckan (a.k.a "lappis") i Husbondliden. Byter min stad mot tältkonferens, myggor, trevlig gemenskap och husvagn i (nästan) en vecka. Börjar bli några år sedan jag var där så det ska bli spännande! Alltid skönt att få "boosta" sitt kristna liv. Få en välbehövlig spark i gluteus liksom. Och i år får jag vara där med unge herr M vilket gör det hela så mycket bättre :)

Borde ta tag i att-göra-listan. Borde få tummen ur, eller rättare sagt från tangentbordet, och sätta lite fart på den slöhög som kallas min kropp. Men oj vad det tar emot! Magkramperna drar obarmhärtigt ner mig i soffan och värmen fortsätter tränga in i varenda por i kroppen. Varmt varmt varmt! Observera att jag dock inte klagar på värmen, bara konstaterar att det minsann fortsätter vara varmt. För jag gillar värme. I lagom mängd ska väl tilläggas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback