05:32

Jösses vad det tar emot att erkänna, men jo, jag saknar min dator en aning... Den som kraschat och nu tillbringat några dagar på retreat hos världens bästa fixar-pappa! Han fixar allt och lite till :) Lite nu och då kommer jag liksom på saker som jag vill googla fram, bra låtar som måsta letas reda på eller platser som ska hittas på karta (jag har ju inte begåvats med lokalsinne...). Men ack nej, det går ju inte! Använder mig rätt mycket av mailen för att kommunicera och planera också. Tur man kan sneaka in ett öga på nätet här på jobbet (men det är en hemlis ;P) och avklara det viktigaste.

Fast lite skönt är det att inte ha fri tillgång till dator. På ett-bättre-jag-listan är dator/TV-beroende ett stort ajabaja. Och det slipper jag ju nu.

Hårfön är en annan stor ajabaja. Hellre tvivelaktig frisyr än släpa med hårfön överallt. Det känns så onödigt. Så I-landsproblemsaktigt. Och tvivelaktig frisyr har jag ju oavsett fön eller ej...

En tvivelaktig frisyr i handen är bättre än tio fönar i väskan. Eller?

Tur föresten att inte lönen baseras på arbetsinsatsen. Då skulle jag minsann inte få många korvören inatt. Arbetsinsatsen so far har bestått i ett godnatt, ett uppstämplat prov och stänga av en massa pling-pling. Tack det räcker så. "Morgonhjärtat" kan vi ta en annan dag väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback