Smått och gott

Helgens fika-intag verkar ha satt sina spår. Landstingsbrallorna sitter så ruskigt tajt inatt! :P

För övrigt har min dator återvänt från sin retreat. Tom. Helt tom. Blank. Noll, nada, njet. Den bestämde sig liksom för att krascha totalt och allt är tillbaka på noll igen. Bläää! Okej, en "världslig" sak, men lite ledsen i ögat blir man ju... Framför allt över alla bilder. Mina bilder fungerar ju som mitt extraminne, hur ska jag nu minnas? 

Och den stora miljonfrågan är: varför skaffade jag inte den där externa hårddisken till bilderna som jag pratat om så länge????!!!!

Dagens goda nyheter: har besökt mysigaste inredningsbutiken Nordljus. Så mycket med fiiina saker som bara väntade på att få följa med mig hem!! Ett besök rekommenderas :) Antigen via nätet eller live.

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för allt gott fika. Det satt verkligen som gjutet =) och det var verkligen roligt att träffa er alla! Många kramar!



PS hoppas det funkar att lämna kommentarer på min blogg nu... Klickade runt lite på några knappar... vi får väl se

2009-07-24 @ 20:10:10
URL: http://tomateva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback