Ipren + städning = no no

Hissingen vad trött man blir på Ipren. Liksom däckad. Vill helst krypa ihop i en liten boll på golvet och sova några timmar. Typ. Det kanske märks att man inte är van vid starkare grejer eftersom en sketen Ipren har sån effekt. Den är väl för intelligent för mig ;)

Har faktiskt längtat lite efter den här måndagen, efter att ä.n.t.l.i.g.e.n få tid att städa undan, rensa ut, fixa och dona. Inte för att jag gillar att städa, oh nej, men jag gillar att pyssla och ha fint. I alla fall vaknade jag kl tolv med gimoundos magkramp. Och det vet väl alla att man inte kan städa med magkramp. Då måste man ligga i soffan och tycka lite synd om (Mr M, ditt samtal underlättade plågan. Tack!). Och sen, när Ipren kickat in, då är man ju för trött för att orka städa.

Nu snackar vi allvarligt dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback