"Lysande! Fast inte."

Tack för idag, slut för idag!

En dag fylld av de där små sakerna som tillsammans gör livet så bra. Som gör att jag inte kan annat än tro att det finns en Gud, att saker och ting inte händer av en slump.

Dagen inleddes abrupt av en felringning - nej, jag bor fortfarande inte på Hagalid! (Tycker speciellt om de som efter tredje gången fortfarande inte kan förstå att de ringt fel. Kanske dags att kolla upp om telefonnumret stämmer då?!) Efter en relativt pigg morgon styrdes stegen mot skolbänken. Via skolbänken och en lyckosam shoppingrunda gick stegen vidare mot ett lååångt go'fika. En riktig tjejsnacks-kväll - tack L! You rock babe ;P

Det hela avrundandes i biosalongens nersuttna, men ändå rätt sköna, stolar. Vill man se en feelgood-film och gillar Jim Carrey's lite ironiska humor kombinerat med lite fåniga ansiktsuttryck och Bradley Coopers härliga blå ögon, då ska man absolut se "Yes man"! 

Så nu väljer jag att säga ja. Ja till livet. Ja till sängen. Ja till att låta John Blund styra min steg in i drömmarnas land.

Yes man.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nöjet var helt på min sida=) Det var såå mysigt!! Jim Carey var ju en perfekt avslutning, älskar hans humor, love it! Så nu kanske man ska ta och anmäla sig till några kurser då=)

Love ya!

2009-01-26 @ 11:23:33
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback