Vardagslyx

Kom hem från en härlig lovsångsövning ikväll. Trött, frusen och otroligt sötsugen. Suckade högt över bristen på kakor och godis i skåpen, tänkte att det får bli en frukt istället och öppnar kylskåpet... Där, mitt framför mig ligger tre Delicato-bollar. TRE DELICATOBOLLAR! Vilken lycka! Kunde nästan se ett ljussken stråla runt de små underbara chokladvarelserna. Och, eftersom jag försöker dra ner på onyttigheterna (ett halvhjärtat försök) så är det ju lika bra att äta alla ikväll, så jag slipper imorgon...

Det mina vänner, är vad jag kallar vardagslyx! =D


Kommentarer
Postat av: ulrika

Helloj!

Din blogg är ju hur kul som helst, :)

Roligt att ta del av vad du tycker och tänker om en massa istället för att läsa om hur mycket mina kompisars barn äter, bajsar och sover, suck...

Se you at work // Syster Ulrika R.

2009-01-20 @ 00:17:49
Postat av: systerslarvig

Tackar! Ser fram emot att få läsa din blogg också ju ;P Synes!

2009-01-20 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback