"Love is hard"

Idag står storstäd på schemat. Är trött på att behöva gå i små gångar mellan allt skräp/tvätt som ligger på golvet. Har dessutom ett diskberg som inte är av denna världen... Det har liksom brett ut sig och tagit över halva köket där det ligger och hånar mig *haha, you cant' get me sucker!* Det ska vi bli två om ;P

Med en latte i ena handen (chokladsmak såklart!), dammsugaren i andra och James Morrisons soul-doftande toner dånande ur högtalarna ska det nog gå bra. James är för övrigt min senate musikaliska upptäckt som jag varmt rekomenderar. Killen har en underbar mjuk och lagom raspig stämma! Och ännu en gång blir jag påmind om varför "gitarrman" står högt på McDreamy-listan... (eller vad säger du Sole?)

Men hur gick det här till? För tio minuter sedan sken solen på klarblå himmel - nu är det genomgrått och snöoväder! What?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback