F6, alt + tab, ctrl + F4...

Då förväntas man vara fullärd i vårt nya stenålderssystem då. Förvirrad är väl annars det ord jag skulle använda för att beskriva det hela. Alldeles för mycket snabbknappar hit och dit. Eller ja, just nu känns det helt okej. Men hur mycket kommer man komma ihåg vecka 12 när vi kör igång med systemet? Det är den stora grågan. Eller frågan som vi säger i Sverige...

Fast mest bekymmer tror jag att doktorerna kommer få, läkemedelslistan är allt annat än enkel att jobba med! Nu kommer de dessutom måsta göra en del saker som vi oftast gör åt dem = mer jobb åt los doktores och mer tjat från systerystrarna.

Dagens hälsostatus: bomullen i huvudet är utbytt mot snor. Snor i massor. Lite bättre i halsen dock - alltid något! Och jag är ju dessutom ledig inatt vilket innebär att jag slipper snora ner patienterna. "Ska bara sätta fast elektroden som lossnat här *snörvel* Oj då, inte meningen att snora ner dig *snörvel* Eh, sov gott då!" Alltid lika kul.

Verkar som om snoren "drar" energi ur kroppen... Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback