This is it - again!

"Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd..." Veronica Maggio's låt Nöjd spelas på repeat i mitt huvud just nu. Känns verkligen som en skitsak, men jag kan aldrig bestämma mig för hur den här bloggen ska se ut! Förra försöket blev inte riktigt lyckat. Lite för rörigt... Så nu är geléhallonen tillbaka och nu får det vara såhär ett tag. Punkt.

Så typiskt mig. Jag lyckas nästan alltid passera den där magiska gränsen när det går överstyr. Man är nöjd, men ska bara göra en liten ändring, kanske två... Och sen inser man att man skulle slutat i tid för det blev ju bara sämre av de där små ändringarna.

Shit happens. Everyday.


Kommentarer
Postat av: moster

Bra jobbat Emeli! I like it!!

2009-02-06 @ 08:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback