Söndagslunk

Vaknade, drog upp persiennen och gissa om jag blev förvånad - utanför fönstret låg ett ca 15 cm snötäcke mot rutan! Det har nu snöat non-stop sedan i fredags(?) och det är riktigt mysig ute. Skönt att man är ledig inatt dock och slipper dra iväg med bilen i det här vädret.

 










Lycka till att använda den här bilen innan midsommar! Skönt att den inte är min... ;)



Inatt hade vi ännu en lugn natt på jobbet. I alla fall jag hade det lugnt som slapp ångest- och magsjukepatienterna ;) Jag hade med mig passionsfrukt-cheesecake som behövde ätas upp och en kollega hade med sig mjölkchoklad-pannacotta - me like!! (Tack P för omtanken!). Idag står söndagsmys på programmet hela dagen. Välbehövligt söndagsmys efter den här veckan med extrapass och sömnbrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback