Morgonstund har guld i mun

Fåglekvitter!! När jag klev ur bilen imorse möttes min trötta öron av fågelkvitter! I februari? Hur som helst var det ljuv musik i öronen. I kombination med den där fina rosa-aktiga ljusstrimman som syns på himlen innan soluppgången har dessutom hoppet om en varm och solig sommar infunnit sig. *längtar*

Inspirerad av den fina morgonen tänkte jag vara lite snäll och busa med Koi som varit ensam hela natten. Kanske inte var en jättelyckad idé... Katten är nu uppskruvad till max, rena batterikatten! Han har dessutom rullat sig så många gånger på mattan (och ålat omkring under matten) att pälsen är alldeles statisk. Det liksom sprakar om katten när han rör sig. Smart. Fast nu är jag så trött i ögat att jag hoppas jag faller in i ett behagligt koma typ NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback