Husmusen

Inget morgonhjärta idag. Skönt, även om det skulle vart bra att ha något att göra också!


Nattens upptäckt var Husmusens blogg. Där finns massor med inspiration och tips. Massor med "vill ha, vill ha, vill ha!!" :) Inredning och prylar är ett av mina stora intressen. Problemet är bara att min lilla lägenhet inte rymmer mer saker! Plus att jag inte kan bestämma mig för vilken stil jag vill ha. Dels gillar jag att ha det vitt, ljust och enkelt, men samtidigt gillar jag prylar som ger en mer personlig känsla. Jag gillar också lite mörka "murriga" möbler, orientaliska inslag, retro, färgklickar, schabby chic, "bond-romantik" m.m. m.m... Och resultatet blir förstås ett enda misch-masch av allt och inget!

Just nu är jag grymt sugen på att baka, men det finns varken smör eller mjölk hemma - om man ändå inte var så lat så skulle man ju kunna springa iväg och handla...  *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback