Fredag!

Visst är det något speciellt med fredagar? Trots att jag jobbar både vardagar och helger och därför inte har så mycket fasta rutiner så är fredag ändå fredag. Har hunnit med ett besök hos frissan idag och fixat färgen i mitt tråkiga råttfärgade hår. Äntligen!! Fick dock offra lite sömn för att hinna dit så nu blir det en liten tupplur innan jag tar itu med resten av dagen. Tror att det blir middag hos Lundgrens och basket ikväll (Dragons vs 08 Stockholm). Helt enkelt en bra fredag.

Hoppas ni också får en härlig dag. En rolig och, framför allt, avslappnad dag. Fredag.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller absolut med! När man jobbar dag en fredag så spelar det liksom ingen roll att det är stressigt och du vet, som det kan va på jobbet..man liksom bara låter det rinna av en...ahhh..Fredagar är härliga:) Förresten, har aldrig frågat, men den här kissen som du har, den bor permanent hos dej nu? Du har liksom en egen kisse? Han verkar lite galen tycker jag....men söt. Kram!

2009-02-21 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback