En perfekt dag?

Tack kusin L! Din glädje i fredags inspirerade mig verkligen - jag älskar ju att sjunga lovsång ju!!

Det är inte många dagar på ett år som är sådär bra att det nästan är lite för perfekt. Lördagen var en sådan dag. Som om Gud liksom lagt upp en fantastisk dag på en silverbricka och bara serverat oss:  varsågod mina älskade! En strålande gul sol på en klarblå himmel, -5 grader, mil efter mil av snöklädd skog, lättkörd skoter och en platt och fin skoterled - perfekt. I alla fall fram till att brorsans skoter vägrade fungera helt plötsligt mitt ute i ingenstans. Sedan gick solen ner och det blev svinkallt igen, men det hör väl till hela friluftsupplevelsen...

Glädjen börjar i alla fall infinna sig igen efter en alltför grå period. Skönt. Efter regn kommer solsken - tack Gud för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback