I'm such a fashionista ;)

Inatt tog jag klivet ut i det okända. Provade något nytt, något utöver det vanliga. Jag sållade mig till skaran som har byxbenen uppvikta lite lagom käckt. Sådär som ser så avslappnat och liksom somrigt ut på andras ben.

Jag inser förstås att det antagligen såg väldigt missanpassat och okäckt ut på mina ben, som om jag råkat ta på mig byxorna fel. Men, än sen då? För ärligt talat, vem bryr sig om hur mina byxben ser ut klockan nolltre-nollnoll en måndagnatt? Eller vem bryr sig om mina byxben över huvud taget? Förutom jag själv - inte många.

Och knappt det.

Joråsåatte det där med mode, kläder och utseende är verkligen min grej. Verkligen. Muchos stylish liksom *harkel harkel*

Nähäpp, nu ska jag kasta mig i säng och sussa på söta örat.
Godnatt små kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback