Mr Hjälpsam och reservdelarna

Kan meddela att ingen kamera är i sikte än, så det kommer fortsätta vara bild-fattigt här ett tag framöver... Sorry!

Hittade efter en del sökande ett telefonnummer till tidigare nämnda elektronikkedja. Laddad för strid slår jag numret och hamnar hos ett inspelat meddelande: För öppettider tryck 1, för information om något annat tryck 2, för ditten å datten tryck 3... Trycker in en trea och hoppar till ordentligt när något som ska likna pianospel skrålar ur telefonluren. Pausmusik, varför?! Strax innan jag får tinnitus lyfter en människa på luren i andra änden (tack för det!). Såklart hamnar jag hos Sundsvalls trevligaste försäljare. Hur kan man bråka på en sådan? Tyvärr fungerar inte datasystemet men Mr Hjälpsam lovar att ringa upp idag eller imorgon för att meddela hur det står till med min fina kamera. Aha, tänker jag då, och hur lång tid kommer det ta då? Återfår lite kämparglöd men tackar snällt och lägger på luren.

Ca en timme senare ringer Mr Hjälpsam. De väntar tydligen på reservdelar fortfarande (reservdelar? Det låter dyrt!!) men de tycker själva att det gått ovanligt lång tid så jag får namn och nummer direkt till servicekillen som pysslar med kameran och Mr Hjälpsam säger att de ska ha bevakning på "fallet" så att det går undan. All kämparglöd falnar snabbt och jag hör mig själv tacka så mycket för hjälpen...

Jamen då så, vi säger väl så då.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas det inte blir som för mig bara... Lämnade in min dator på mediamarkt... efter 3 månader fick jag veta att det inte gick och laga så jag fick ta en ny dator istället... 3 månader... huvva

2009-04-25 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback