Grådag

Grått, grått, grått... Hela världen verkar grå idag. Snön förvandlas till slaskig is och regnet liksom hänger i luften. Inte blir det bättre av att det lukar Östrand i Vivsta idag - blä! Peter Jöback tar i alla fall i för full hals i ett försök att överrösta det gråa och skapa lite julstämning... I kombination med julstjärnor och ljusstakar så lyckas han nästan :) Och snart är det mörkt ute ändå så man slipper se allt det grå och trista.

Sådärja, nu blev humöret lite bättre! Dessutom kom jag ihåg att köpa saffran idag så nu ska här julbakas i mängder!! Låter nästan som att jag har en massa energi över. Tro mig, så är inte fallet. Orkar knappt hålla huvudet upprätt och ögonen öppna, men jag gör mitt bästa för att förneka det.
 
Jag är inte trött, jag är inte trött, jag är..... Jättetrött!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att ses på lördag, det var ju så längesen...Ska jag ta med nåt?? Tack för det superfina julkortet, jag blev alldeles varm i hjärtat=)

2008-12-18 @ 18:47:37
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback