Årets sista dag...

Kort sammanfattning av 2008: Ett mycket bra år! =) Ett år med en  hel mängd nya bekantskaper, äventyr lite här och där i landet och ett "nytt" jobb (konverterade ju till nattsyster i våras). Har lärt mig massor och fått växa som människa. Helt enkelt ett bra år!

Hade ett enda nyårslöft inför 2008 och det har faktiskt hållit hela året - inte illa va! ;P

Egentligen är det ingen stor grej att det blir ett nytt år. Allt rullar ju på som vanligt, enda skillnaden är att man måste komma ihåg att skriva en nia istället för en åtta i datumet... Fast jag kan tycka att det känns skönt ändå med ett nytt år. Det är ju ett alldeles lysande tillfälla att starta om på nytt och försöka ändra trista gamla vanor. Att lova sådant som man inte kan hålla är väl ingen höjdare, men jag tror faktiskt jag ska gå in i 2009 med ett nytt nyårlöfte; sluta bita på naglarna! Så där ja, nu är det officiellt. En ca 15-årig ovana ska brytas. Den SKA brytas! (wish me luck, I'll need it...)

Ikväll blir det nyårsmaskerad på kapellet och jag hoppas verkligen att det ska bli en kanonkväll! Bara det inte blir flera sjukanmälningar! Rackarns magsjuke- och förkylningstider...

Nyårskram till er alla! Önskar er ett välsignat 2009!

Kommentarer
Postat av: Syster L

Ett riktigt gott nytt år till dig också hjärtat!! All lycka!

2008-12-31 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback