Årets julbak

  • Pepparkakstryffel
  • Mintkyssar
  • Ischoklad med mint
  • Lussebullar
  • Pepparkakor
  • Grynig saffransknäck (det var nog fem i den kokat klart, inte fem över... fick klicka ut små klumpat i formarna, inte hälla. Man kan väl inte va bäst på allt!)
  • Saffransskorpor (med nötter. Gillar inte nötter, men det såg så genuint ut... Man kan alltid plocka bort dom)
  • Fudge med marshmallows (dock inte provat än, men imorgon blir det ett försök)
  • Cinnamon chocolate chip cookies

Tror inte jag någonsin haft sådan inspiration att baka någon gång, never ever. Känner mig mycket husmoderlig :) Men framför allt kommer jag bli tjock som en julgris - härligt!



Kommentarer
Postat av: Lindaluring

Du är så himla huslig! Du får 5 av 5 bullar från mig! Tummen upp!

2008-12-19 @ 01:11:43
Postat av: Linda

Men ojojoj, där ligger man i lä kan jag säga, nio sorter? Du är så duktig, du får fem av fem bullar av mej med:P



Kram

2008-12-19 @ 10:39:00
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback